Hej!
Jag kan inte skicka in resultaten för att den säger att det är fel i klass 8, klass 8 är en klass med en administrativ lagklass och vi var tvungna att räkna ut resultaten själva då det blev fel i ordningen enligt det equipe räknade ut och nu kan jag inte exportera resultaten. Jag vet inte vad jag ska göra åt detta nu? Måste ju skicka resultaten.
Mvh Johanna
Hej Johanna,
Den individuella platssiffran är fel, så du behöver godkänna om ett resultat i varje kategori, så platssiffran är stigande.
Mvh
Jon