Hej
På vårt dressyrmeeting nästa helg kommer vi ha två tävlingsbanor, Bana A och Bana B.
Senast vi hade det, 2023, så lyckades jag få in dem i Equipe som valbara i fältet för "Arena" så jag bara kunde klicka vilken bana jag skulle ha. Men nu hittar jag inte hur jag ska göra.
Hur får jag in Bana A och Bana B som valbart i klasserna? Eller måste jag skriva det manuellt för varje klass?
Mvh
Monica Ängegärd
Hej Monica
Du tänker rätt :)
I klassinställningarna, fliken allmänt. Skriv in Bana A/Bana B under Arena.
När du skrivit in dem första gången så kommer de fram som valbara därefter men du måste in i varje klass och fixa detta.