Hej,
Jag har fått till mig att resultaten från protokollpunkterna på vår klass 18 från igår 7/6 syns inte i equipe.
Vi körde klass 17 med samma upplägg och där syns poängen.
Vad kan ha blivit galet?
Hej,
Konstigt, jag publicerade om klassen nu och då kom protokollet med. Jag håller koll på detta.
Mvh
Jon