Hej! Behöver akut hjälp att skriva ut dressyrprotokoll på engelska. Kan skriva ut startlistor på engelska, men inte protokollen. Hur gör jag?
Jag förstår, det är lite problematiskt, vi har inga dressyrprotokoll för WE på engelska, och jag är osäker på hur stödet ser ut.
Vilka klasser gäller det? Finns det engelska original någonstans?
Det gäller klass 1 och 2. Engelska original ska finnas på WAWE:s hemsida. Kan vara att det inte ska vara någon koefficient på dem också, precis som med tekniken.
wawe-regulations-2025.pdf
Masterklassen sidan 52-53
young rider sidan 60-61
Vad jag kan se så sitter iallafall koefficienterna på rätt ställe, så det kommer gå att skriva ut protokollen från wawe-regulations-2025.pdf och ändå köra beräkningen i Equipe.
Jag ska be Thom också titta på detta, tänker knappt att vi kan få helt engelska protokoll från Equipe utan en del programmering.
Last year it was Swedish as well
Marking sheet is now also available in English